Inspireren, leren, beslissen

Boek

Totstandkoming

Onze werkzaamheden:
In kaart brengen wens klant d.m.v. gesprekken
Met schrijvers/klant en vormgever inhoud bespreken en wensen aangaande kleuren, vorm enz.
Fotografie verzorgen
Boek ontwerpen en vormgeven
Boek laten drukken en binden

Beschrijving

Ferro Ferro Markt- en Communicatieonderzoek
is gespecialiseerd in kwalitatief onderzoek. Ferro ziet onderzoek niet primair als zekerheid zoeken, maar als basis voor geinspireerde marketing en/of beleid. De basis voor inspiratie is inzicht. Ferro zoekt naar wat zij noemt activerend inzicht, het inzicht dat je energie geeft om verder te gaan. Onze insteek daarbij is dat dit type inzicht niet puur rationeel is, maar een combinatie van emotie en ratio.

Tekst Jochum Stienstra, Marieke Smets
Illustraties JAM Jan Selen and Jan-Jaap Rietjens
Fotografie Steve Elwick
Uitvoering Full colour, genaaid gebonden
ISBN 978-90-78115-11-3
Ontwerp en realisatie Diepenmaat Uitgeverij & Ontwerpbureau
Formaat 14,8 x 21 cm
Aantal pagina's 51
Uitgave: Ferro Markt- en Communicatieonderzoek http://www.ferro-mco.nl

Stadsgezichten

Voor de detail handel verkopen wij ook kaarten van meer dan 100 plaatsen in Nederland.