Inspireren, leren, beslissen
Totstandkoming
Onze werkzaamheden:
In kaart brengen wens klant d.m.v. gesprekken
Met schrijvers/klant en vormgever inhoud bespreken en wensen aangaande kleuren, vorm enz.
Fotografie verzorgen
Boek ontwerpen en vormgeven
Boek laten drukken en binden

Beschrijving
Ferro Ferro Markt- en Communicatieonderzoek
is gespecialiseerd in kwalitatief onderzoek. Ferro ziet onderzoek niet primair als zekerheid zoeken, maar als basis voor geinspireerde marketing en/of beleid. De basis voor inspiratie is inzicht. Ferro zoekt naar wat zij noemt activerend inzicht, het inzicht dat je energie geeft om verder te gaan. Onze insteek daarbij is dat dit type inzicht niet puur rationeel is, maar een combinatie van emotie en ratio.
Tekst | Jochum Stienstra, Marieke Smets |
---|---|
Illustraties | JAM Jan Selen and Jan-Jaap Rietjens |
Fotografie | Steve Elwick |
Uitvoering | Full colour, genaaid gebonden |
ISBN | 978-90-78115-11-3 |
Ontwerp en realisatie | Diepenmaat Uitgeverij & Ontwerpbureau |
Formaat | 14,8 x 21 cm |
Aantal pagina's | 51 |
Stadsgezichten
Voor de detail handel verkopen wij ook kaarten van meer dan 100 plaatsen in Nederland.